Chicago Bulls sai sellest hooajast uue särgisponsori
NBA meeskond Chicago Bulls teatas, et vahetas välja oma särgisponsori Zenni Optical´i, asendades selle Motorola Mobility´ga. Bullsi president Michael Reinsdorf sõnas pressiteates, et olulist rolli mängis siin asjaolu, et mõlemad partnerid baseeruvad Chicagos ning kuna koostööd on tehtud ka eelnevalt, siis on põnev näha uut, laiendatud partnerlust, millel on kohalik, riiklik ja ülemaailmne haare.
Lepingu summat pole avaldatud ja seda tõenäoliselt seetõttu, et see on osaks laiahaardelisemast lepingust. Eeldatavalt võiks särgil oleva reklaami hind, arvestades lokaalse turu suurust (Chicagos ca 2,8 miljonit elanikku, linnastus ca 10 miljonit, Illinoisi osariigis kokku ca 13 miljonit), olla üle 5 miljoni $ aastas.
Särgireklaami hakkas NBA lubama alles hooajast 2017-2018. Reklaamipinna suuruseks on ainult 2,5 x 2,5 tolli (6,35 x 6,35 cm).
Lisaks Bullsile on Motorola särgisponsoriks veel Indiana Pacersile ja Milwaukee Bucksile NBA-s ja San Diego Padresile pesapallimeeskonnale MBLi-s.
Esmakordselt tuldi avalikkuse ette Motorola logoga särgil 4. oktoobril hooajaeelses mängus New Orleans Pelicansi vastu.