Inglismaa jalgpalliliiga Premier League mänguvormidel on lisaks varustusetootja logole kaks sponsorluseks pakutavat pinda, neist üks peasponsorile suurelt särgi esiküljel (võib nimetada ka kui särgisponsor) ja teine nö käisesponsorile. Kui peasponsorina makstav aastane maksimumsumma on Inglise meedia andmetel väidetavalt Manchester City Etihad 67,5 miljoni £ väärtuses, siis käisesponsorina (sleeve sponsor) maksab teadaolevalt suurima summa ajalehe The Sun andmetel krüptovaluuta vahetusplatvorm WhaleFin Chelsea’le ja selleks on uskumatu 20 miljonit £. Seda on lausa kaks korda rohkem kui käisesponsorite suuruselt järgmistele lepingutele teistel suurklubidel nagu Liverpool, Manchester City ja Arsenal. Võrdluseks võib tuua ka 2015-16 hooaja Premier League’i võitja Leicester City käisesponsorluse summa, milleks on ainult 600000 naela (Bia Saigon).

WhaleFin sõlmis umbes samal ajal peasponsori lepingu ka Atletico Madridiga, mille väärtuseks 5-aastase perioodi jooksul on hinnanguliselt 175 miljonit £ (35 miljonit £ aastas).